ببینید | خوش‌چهره: برخی مسائل به بحران تبدیل شده است

داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: فاقد شعار انتخاباتی هستم، اما به دلیل تقاضا‌های گسترده‌ی که از بنده و از طرف دوستان و علاقمندان صورت گرفت، تصمیم گرفتم ثبت نام کنم.
کد خبر: ۱۴۵۹۱۰۸
تعداد بازدید : 13

به گزارش جام جم آنلاین، محمد خوش چهره با حضور در ستاد انتخابات کشور، ضمن ثبت نام به عنوان داوطلب انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در حضور خبرنگاران، گفت: فاقد شعار انتخاباتی هستم، اما هم برای مجلس و هم برای انتخابات ریاست جمهوری به دلیل تقاضا‌های گسترده‌ای که از بنده و از طرف دوستان و علاقمندان صورت گرفت، تصمیم گرفتم ثبت نام کنم و حضور یابم.

وی افزود: در حالی که وظایف مجلس و دولت در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و دیگر موارد حل مشکلات کشور است، اما هر چقدر بیشتر پیش می‌رویم شاهدیم که مسائل پیچیده‌تر شده و از مسئله تبدیل به معضل شود و از معضل به بحران تبدیل شده است.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری اذغان کرد: به عنوان مثال هم اکنون در حوزه اشتغال، بحران اشتغال و بیکاری داریم و این هم چالش امنیتی و هم چالش اقتصادی و سیاسی است. همچنین هم اکنون در بخش مسکن بحران مسکن و قیمت‌ها را شاهدیم.

این نماینده سابق مجلس اذعان کرد: قطعاً بخشی از این بحران‌ها مرتبط با خارج از سیستم و برون زا است، مانند تحریم‌ ها و بخشی ناشی از تناقضات در سیاست‌ها و تصمیم‌ها است و بخشی نیز مرتبط با عدم تناسب مسئولیت‌ها با افراد است که چالش‌هایی را ایجاد کرده است.

وی گفت: قطعاً توانایی و سلامت نفس مدیران نیز مهم است. بعد از جنگ، شش دولت روی کار آمده است که عملکردهایشان مخصوصاً در حوزه اقتصاد به شدت شبیه هم بوده، اما وقتی به حوزه‌های اقتصادی نگاه می‌کنیم، وابستگی‌شان به فروش نفت را بیشتر کرده‌اند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها